« Tornar a la pàgina d'inici Món d’Aventura • Plaça Vella 8, 1er pis • Pollença, Mallorca • Telèfon i fax: 971 53 52 48 • Mòbil: 606 879 514 • Contacta amb nosaltres

Campaments a Mallorca

Campaments MallorcaMón d’Aventura disposa de directors i monitors de temps lliure titulats i amb experiència per organitzar qualsevol tipus de campament o complementar l’oferta d’activitats al vostre campament:

Organització de campaments: campament de Lluc, campament de la Victòria, campaments itinerants, rutes de senderisme de varis dies, Travessa de la Serra de Tramuntana, albergs de Mallorca, vivouak…

Activitats puntuals per a campaments: si estau organitzant el vostre campament i el voleu complementar amb una oferta d’activitats alternatives, entre d’altres activitats us oferim: circuits multiaventura, escalada, ràpel, tirolines, ponts de corda, bicicleta de muntanya, taller de malabars, vetllades nocturnes, orientació, gimcanes, descens de barrancs…

15 comentaris

  1. Hola!
    Vaig fer el curs de temps lliure fa uns mesos, però em falta realitzar les pràctiques. M’agradaria saber si necessitau algú per un campament, i si es possible poder enllestir les pràctiques amb vosaltres. Si serveix com a informació, ja tenc els títols de socorrista i monitor de natació complets, i estudio magisteri de primària. Gràcies ;)

  2. Hola, sóc monitora de temps lliure i m’agradaria saber si necessiteu algú.
    Estic molt molt interessada
    Gràcies

  3. Bon dia, vaig fer el curs teòric de monitor de temps lliure i necessitaria fer les pràctiques, em podríeu dir si necessitau algú?
    gràcies.

  4. Hola, he acabat de fer sa teòrica amb Kairós i estaria interessat en poder fer de monitor en pràctiques a alguna acampada de 7 dies si es fa. Moltes gràcies.

  5. Hola som na Neus!
    M’agradria saber si necessitau monitors per a ajudar-vos en qualque campament aquest estiu!
    M’agradaria que m’imformassiu, ja que som dues al.lotes que tenim el títol i que n’estim interessades i ens agradaria tenir més informació.
    Gràcies!

  6. Hola som n’Aina i m´agraderia saber si podria fer les practiques en vosaltres aquest estiu del curs de monitor de temps lliure durant la primera quinzena d’agost.

    He fet les hores de teoria però em falten les pràctiques.

    M’agradaria que m’enviesiu informació.

    Gràcies.

  7. Bon dia!
    M´agradaria fer les pràctiques per juny, ja que he acabat la part teòrica a kairós.
    Disposada a aprendre moltes coses noves, per a poder guiar i formar als nins.
    Estaria interesada en un campement d´una setmana.
    Un salut!

  8. Hola em dic Miquel i m’agradari saber si es posible que fasi ses practiques amb voltros.tenc 25 anys,experiensia en montanya i amb excursions i moltes ganes d’ensenyar.gracies per tot.

  9. Miguel, hola soy Aida. Fue un placer conocerte el sábado Por favor mándame un email con tu presupuesto para este verano. Gracias.

  10. Hola som na Carme. M´agraderia sebra si podria fer les practiques en vosaltres aquest estiu del curs de monitor de temps lliure.
    Tenc el titol, pero em queden pendent les practiques.

    Estic estudiant Educacio infantil i estic a ne’l segon curs

    Un saludo

  11. Hola soc Iolanda. MAgradaria fer les pràctiques amb vostés aquest istiu del curs de monitor de temps lliure, tinc el titol de socorrista i estudis de educació física. Gracies

  12. Hola, el meu nom és Teresa. Tenc el titol de monitor de temps lliure, el de socorrista, el de monitor de natació i me queda entregar la mamòria per al de director.
    M’agradaria saber si necessitau monitors per aquest estiu.

  13. Hola!!
    Soc la Marga estic interessada en fer les practiques amb vostès, tenc tot el mes de juny i totes les vacances de pasqua lliures. Espero podero fer amb voltros

  14. M´agradaria saber a quin email vos puc enviar el meu curriculum per si vos fes falta com monitora. He acabat la part teòrica del meu curs amb Creu Rotja Joventut i m´agradaria fer les pràctiques.

  15. Hola estaria interessada en saber si necessitarieu algú per ajudarvos a un campament a poder ser al juny, ja que estic fent un curs de monitor de temps lliure amb Kairós i necessitaria fer les pràctiques en acabar el curs. Gràcies

Afegir un comentari: